رکوردشکنی بارسای مارتینو در لالیگا: 7 برد در 7 بازی ابتدایی

 رکوردشکنی بارسای مارتینو در لالیگا: 7 برد در 7 بازی ابتدایی

 بارسلونای تاتا مارتینو حالا بهترین شروع تاریخ این باشگاه در رقابت های لالیگا را دارد: کسب 7 برد از 7 بازی ابتدایی در رقابت های لالیگا. برد 0-2 بارسلونا مقابل آلمریا با گلزنی مسی و آدریانو، این رکورد تاریخی را به نام تیم تاتا ثبت کرد.

قبل از آغاز این بازی تاتا مارتینو درکنفرانس خبری اش گفته بود که در صورتی که تیمش نتواند قهرمان لالیگا شود، این رکوردها و کسب 7 برد در 7 بازی ابتدایی به هیچ کاری نمی آید ولی درهرصورت دیشب در شهر آلمریا هفتمین برد بارسا در هفتمین بازی اش در رقابت های لالیگا رقم خورد.

هفته گذشته بود که بارسلونا توانست در نوکمپ و مقابل رئال سوسیداد به ششمین پیروزی اش برسد و در آن شب تاتا مارتینو با رکورد 5 سرمربی بارسلونا که نام تیتو ویلانووا نیز در آنها دیده می شد، با کسب 6 برد در 6 هفته ابتدایی رقابت های لالیگا برابری کرد.

پارسال بارسلونا بعد از کسب شش برد در شش هفته ابتدایی لالیگا در هفته هفتم در نوکمپ مقابل رئال مادرید مساوی کرد و بعد از آن در تمام بازیهای دیگرش در نیم فصل اول لالیگا به پیروزی رسید تا رسما قهرمانی اش را قطعی کرده باشد.

در دومین فصل حضور گواردیولا روی نیمکت مربیگری بارسلونا 10-2009 نیز بارسلونا فصل را با کسب شش برد آغاز کرده بود و بعد از شش برد لغزیده بود.

حالا بارسلونا چهارمین تیمی است که توانسته 7 برد متوالی در هفت هفته رقابت های لالیگا به دست بیاورد. پیش از این تنها یک بار اسپانیول (3-1952)، اسپورتینگ (80-1979)، و سه بار رئال مادرید (8-1987، 9-1968 و 2-1961) توانسته بودند تا در هفت بازی ابتدایی شان هفت برد متوالی کسب کنند.

در فصل 9-1968 رئال مادرید موفق شده بود تا در 9 هفته ابتدایی لالیگا، به 9 برد برسد که این در نوع خود رکورد ویژه ای محسوب می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, | 11:27 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح